dinsdag 15 januari 2013

Ik ben verslaafd...aan shoppen!

                                   Shopping we all L0ve it.


  
                                                                Favorite Brands

Shoppen maakt mij en nog een paar miljard andere vrouwen dól gelukkig.. maar als iemand letterlijk&figuurlijk verslaafd is aan kleding schoenen en tassen dan ben ik dat wel. En mijn moeder nét zo. Toen ik vorige week zo heerlijk met haar in Oostenrijk naar het beste shopping center wáár dan ook ben gaan shoppen, heb ik weer geld uitgegeven wat ik eigenlijk helemaal niet heb. Stefanel, Bally, HugoBoss, Patrizia Pepe,Polini, Raak, Isabel Marant, Cos en nog veel meer zijn merken die mij helemaal gék maken. Ik hou van échte spullen, ik koop liever 1 héél duur iets, dan 100 goedkope dingen. neem bijvoorbeeld gister, ik loop door de stad terug naar mijn fiets, nadat ik langs de uitgever ben geweest voor mijn boek. Het uitgeven van mijn boek komt steeds dichterbij, echter heb ik weer even geen cent te makken omdat ik in wenen samen met mijn moeder weer veelste veel heb geshopt. maar dán loop ik opeens langs COS, één van mijn lievelings winkels! Mijn verstand zegt dan heel hard : NEE BIEN NIET DOEN DOORLOPEN maar mijn gevoel zegt : ahh joh, je kan toch alleen even gaan kijken, daar is niets mis mee. en als het op shoppen aan komt heb je echt een zwakke aan mij., dus ik loop COS binnen, en zie van alles hangen wat meteen mijn hartje sneller doet kloppen, en ja hoor zo ook deze prachtige laarsjes. Ik loop samen met mietze de paskamer binnen, die inmiddels lekker gaat liggen en wacht tot ik weer klaar ben met passen. Ik heb dan echt geen geld meer over voor kleding maar ik kán ze niét laten staan. en ik moet zeggen ik ben er nog dól gelukkig mee!
 
Als ik samen met mijn moeder ben gaan alle remmen los. wij lijken ontzettend veel op elkaar, en we halen het slechte in elkaar naar boven. zo ook geld uitgeven, we verwennen elkaar graag met leuke spullen, en van haar heb ik ook geleerd om voor kwaliteit te gaan en niet met minder genoegen te nemen. en als je niks hebt, maak je er maar wat van. maar als je wél iets hebt, doe er dan wat mee. nou moet je nou net pfarndorf hebben, alle duurste merken voor de helft van de prijs. een soort outlet, spullen en kleding wat niet meer in de winkels past of wat oude collectie is. Ik ben altijd op zoek naar kortingen, of outlets, of wellicht een tweedehandsje bijvoorbeeld zoals chanel, dat anders onbetaalbaar is voor mij. 
wil je meer foto's zien van mijn avonturen en shoppings verslaving? volg me dan, en ga dan naar :
 
 
a womans right !
 
Een vrouw geeft er recht op er mooi uit te zien, zich te verzorgen, zich vrouwlijk te voelen door een paar dure pumps of wat het dan ook is wat een vrouw sexy maakt. Ik blijf van dure merken houden, ik heb nou eenmaal een dure smaak, wel een beetje onhandig als je nog niet zoveel geld verdiend als je uit wilt geven, maar wel weer een handige manier om te streven naar je doel. Nog even en dan komt mijn boek uit, en word mijn boek een best seller en kan ik daar mijn kleding kast mee vullen.. haha, positief denken zullen we maar zeggen!
 
Addiction
Echter is er toch wel een probleempje, als je geld leent en dat uit geeft aan kleding en schoenen als je eigenlijk je telefoon rekening moet betalen. online shoppen is al helemaaaaal gevaarlijk, daar kun je maar beter nooit aan beginnen als je daar al niet aan begonnen bent. maar ja, wat is nou belangrijker? er goed uit zien, en je heerlijk voelen en als morgen je laatste dag zou zijn, je tenminste kunt zeggen i look and feel faboulus, of je rekeningen maar netjes betalen en je rot voelen. je leeft maar één keer, en op een dag verdien je het wel weer terug. Girls feel faboulus!!!
 
Tips om je oude kleding kwijt te raken:
1. Ijhallen, top markt om je kleding te verkopen
2.Tweedehands winkel, dan krijg je er wellicht nog de helft van de prijs voor terug!
3.Het goeie doel, maak je andere gelukkig mee dus ook jezelf!
 
XLOVE B.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten