donderdag 10 januari 2013

Nieuw Begin

Een nieuw jaar is aagebroken, een nieuw begin. Nieuwe kansen zoals ze altijd zeggen. Dit jaar ontvluchtte ik oud & nieuw weer, zoals ik elk jaar doe. Toch word je op zo'n moment even op de feiten gedrukt. Ik stond op een groot plein midden in Baden in Oostenrijk, samen met mijn lieve moeder naar het vuurwerk te kijken. Prachtig zag het eruit. Alles speelde zich versneld nog eens in mijn gedachte af, alsof een bandje werd terug gespoeld. Het afgelopen jaar was één grote les voor mij, ik ben op mijn bek gegaan, ben belangrijke dingen gaan inzien. ik zie het als een soort voorbereiding tot het echte werk zou beginnen. En dat is mijn plan voor dit jaar. Dromen omzetten in werkelijkheid, hard werken, gelukkig leven, doen waar ik goed in ben, en waar ik voor wil leven.
Er is zoveel gebeurd, ik heb suriname gezien wat heel erg veel indruk op me heeft gemaakt, ik stond voor het eerst in mijn leven in een blad "over mezelf" waar ik  altijd van droomde. Ik stond zélfs in de krant. Ik heb geleerd niet meer zo snel mensen te moeten vertrouwen maar iets beter op te letten waar ik JA tegen zeg. Geleerd dat ik nooit meer aan programma's mee doe zoals de bachelor, maar dit keer de echte bien laat zien. Uit alles wat ik doe, haal ik een mooie les, en uit alles wat ik ervaar probeer ik mezelf te verbeteren. Ik ben dankbaar voor alle ervaringen, maar dit was pas het voorgerecht. Ik heb vrienden verloren en weer nieuwe leren kennen, voor de gek gehouden en geholpen. Maar niets houdt mij tegen.
Mijn Intervieuw in de Grazia

Suriname

De fotoshoot in de grazia.

Het artikel over de Bachelor in de Krant

Mijn Motto

Mijn Lieve Zus
 
Toch was het weer zwaar te beseffen dat mijn zus er niet meer is, maar des te meer wil ik mijn dromen najagen. dit jaar is mijn missie : Een tv programma presenteren ( liefst een reis programma )
Voor een blad blogs schrijven en héél succesvol worden,. Er is al een beetje hoop en een klein begin en met geloof en vertrouwren kom je ver. en ik geef nooit op. De twintigste heb ik een casting bij een modellen bureau, die ook hostes zoeken en voor grote show presentatrices inschakelen. Hoe dat op mijn pad is gekomen is ook weer een wonder, ik als model? no way' wellicht voor een maatje meer. Toch zijn het weer kansen die ik meteen pak want alles brengt je wel ergens. én mijn boek natuurlijk niet te vergeten. vele denken waar blijft dat boek nou uit?''  het komt in de winkels te liggen... geduld, er gaat veel aan vooraf. Ik ben dankbaar dat ik de afgelopen dagen weer zó heb kunnen genieten met mijn moeder samen, zij is de liefde uit mijn leven. Geen persoon kan mij zo steunen en gelukkig maken als zij. Eind Februari vlieg ik weer terug naar wenen, weer lekker bij BALLY shoppen, stefanel bezoeken, en in wenen de lekkerste taartjes eten. Ik hou van reizen, andere mensen zien, het geeft me een beetje rust maar ook maakt het me heel gelukkig en voel ik me vrij. Het geeft me altijd weer inspiratie om over nieuwe plannen na te denken. Ik heb een kort filmpje opgenomen in wenen, wat ik naar iemand moest sturen om te laten zien of ik het presenteren in me heb. Toen ik daar in wenen stond, en dat filmpje opnam, en al die mensen langs zag liepen en zag kijken.. wist ik het weer zeker, dit zit in me, dit wil ik. Later die avond vertelde mijn moeder nog, jij bent hiervoor gemaakt, je hebt zoveel talent. Ik droomde even weg en haalde in mijn gedachte de beelden terug dat ik vroeger voor mijn barbies stond en deed alsof zij mijn publiek waren. Onwerkelijk hoe je leven kan lopen, je kan jong overlijden, je kan van arm heel rijk worden, of van een simpel meisje uit almere plots door half nederland op tv worden bekeken. Ik ben benieuwd wat dit jaar me gaat bieden, maar ik ga alles geven wat ik in me heb om dit jaar het onbereikbare, bereikbaar te maken. Want het kán!  Ga voor je dromen, want als je iets écht wilt en in elke cel in je lichaam voelt dat je het kan, dan zal je het bereiken.



Xlove Bien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten