zaterdag 24 november 2012

Terug van weg geweest.

happy to be back.

Daar ben ik weer, terug van weggeweest. drie maanden in italie gewoond, naar suriname geweest voor het programma de bachelor, nu weer terug in nederland en mijn missie nu is hard werken aan mijn loopbaan.
Alles is zo spannend, niets gaat zoals ik verwacht dat het zal gaan.
Mijn dromen, mijn passie, mijn doelen zijn het enige wat mij door laat gaan. vechten tot ik een dag terug kijk en denk, ik ben gelukkig ik heb bereikt wat ik wil bereiken en niets houdt mij tegen. Vanaf nu zal ik elke dag een blog bij houden over gevoel, mijn leven, de liefde, mijn carierre, mijn dromen, alles wat in me op komt wil ik met jullie delen, in de hoop dat ik jullie kan inspireren.
Niets is wat het lijkt, daar kan inmiddels over mee praten. ik had nooit gedacht dat ik nog zo naief zou zijn, en zo snel mensen zou vertrouwen als ik de afgelopen maanden heb gedaan. Een groot leerproces is aangebroken, ik word ouder en denk steeds meer na over hoe ik het beste uit mezelf kan halen. Elke dag zit vol met verassingen.. leef to the fullest, and believe in yourself.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten