woensdag 28 november 2012

For Sale!!

                                         For Sale!

( een aantal spullen zijn al verkocht informeer voor eventuele interesse )
           
Het is weer tijd voor een grote opruiming! =) En daarom zet ik een aantal mooie spulletjes online, zodat ik er wellicht een ander nog heel blij mee kan maken!
Waarom ik dit doe? nou hier om...Je kent het wel, je kijkt in je kast en denkt 'Ik heb niets om aan te trekken', terwijl ondertussen je kastdeuren amper nog dicht gaan. Maar dat zijn allemaal kleren die ik niet meer pas, te dik voor ben, of me niet meer leuk staan, en daarom staan ze te wachten op hun nieuwe baasje;)




 
 
 
 

Dr Adam's Pump
Zwart Leer
Zilveren Neus
Maat 41  ( Valt als 40 )
Chique / Sexy
Hak 11 cm
1x gedragen voor modeshow || Nieuw 

Stoer Raulph Lauren Jasje
Zwart Katoen met leren strepen
Maat : Medium
staat : Zo goed als nieuw
                                              
                                            




Adidas Sneaker
Zwart wit
Maat 39/40
Staat : Gedragen
Sisley || Jasje
Maat M || Wit Katoen 
Staat || Nieuw
 
  Leren Laars
                                                                                             Maat 38
                                                                                                Staat :Gedragen 
                                                      Hak :9.2 
                                                                         Italiaanse Laars
         
 
  
 Suede Enkel laarsje
Maat : 40
Staat : Gedragen
Hak : 8.2
Materiaal : Leer / suede

                                                              Mooie Suede Laars
                                                Zo goed als nieuw || Hak 8.2 Rubberzool
                                                                        Maat 38
 
Door mijn moeder handgemaakte ||  Poncho
                                  100% Wol || Maat S/M || Uniek Stuk || Lekker warm voor in de winter
 
 
 
 
 
 
Info over de prijzen
 
van boven naar beneden
Foto 1. 109.-
Foto2.  35.-
Foto3.  45.-
Foto4.  59.-
Foto5.  50.-
Foto6.  30.-
Foto7.  59.-
Foto8.  100.-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten